MédiatechnikaBMD URSA Broadcast

Médiatechnika | 2018. Július 06., Péntek 07:00

Egy DSLR fényképezőgép áráért

A világ egyik legköltséghatékonyabb és legrugalmasabb, professzionális HD és Ultra HD broadcast kamerája élő gyártáshoz és stúdió programokhoz. Mindez egy DSLR fényképezőgép áráért.

 

Blackmagic_URSA_Broadcast_HD_Lens_Angle.jpg

Az URSA Broadcast, a már meglévő B4 broadcast HD lencséket használja, a kamera használható HD és Ultra HD gyártáshoz, jellemzője a 4K-s képérzékelő, a szélesített videó dinamika tartomány, hagyományos külső vezérlő gombok, a beépített optikai ND szűrők, kettős CFast és kettős SD kártya rögzítés és még sok egyéb. Az URSA Broadcast gyakorlatilag 2 az 1-ben megoldás, mivel egy remek helyszíni kamera ENG és élő közvetítéshez, valamint professzionális stúdió kameraként is sokoldalúan használható. A kamera jellemzője a hagyományos broadcast vezérlés a különleges képminőség mellett, a minden a kompakt tervezésben megoldás ideális gyors lebonyolítású gyártáshoz és munkafolyamatokhoz. A kulcs az URSA Broadcast új, kibővített videó módja, amely valóban csodálatos képek felvételét teszi lehetővé, pontos bőrtónus és ragyogó színek mellett. Ez azt jelenti, hogy a felhasználóknak nem kell színkorrekciót végezniük mielőtt az anyag adásba menne, az URSA Broadcast tökéletes híradóra, élő sportra, stúdió beszélgetésre, kvizjátokra és sok másra is. Az URSA Broadcast gyorsabban biztosítja tulajdonosának a felvételt, editálást és a kész történet adásba kerülését mint korábban bármikor. A kamerát úgy tervezték, hogy az tökéletesen illeszkedjen és együtt dolgozzon korábbi rendszerekkel és berendezésekkel, amelyek a hagyományos broadcast környezetben előfordulnak. Például a felhasználó használhatja már meglévő B4 HD és Ultra HD lencséit. Más broadcast kameráktól eltérően az URSA Broadcast rögzít olcsó, általánosan elfogadott SD kártyákra, UHS-II kártyákra és CFast kártyákra. Rögzít 1080i, vagy 2160p videot szabványos .mov fájlokban, .mxf-el a jővő update-je valósul meg.

 

Blackmagic_URSA_Broadcast_Angle.jpg

Az URSA Broadcast rögzítéskor használja a DNx145, DNx220X vagy ProRes-t, így a videot nem szükséges másolni, vagy transzkódolni. Ez gyors munkát valósít meg, mivel ez kompatibilis virtuálisan az összes létező broadcast rendszerrel és editáló szoftverrel. A B4 lencsefoglalat és képszenzor széles mélységélesség tartományt biztosít, így a kameramanok könnyedebben közvetíthetnek a kellemetlen folyamatos fókusz húzása nélkül. A lencse foglalat jellemzője a nagyteljesítményű optika szférikus aberráció korrekcióval, speciálisan a kamera képszenzorához fejlesztették. A ⅔” foglalat lehetővé teszi meglévő HD és Ultra HD lencsék használatát, a B4 lencsék dupla fokálisak és különlegesen nagy a mélységélességi tartományuk, így a képek fúkuszban maradnak zoom in és out funkció mellett is. Ez gyorsabb munkát valósít meg, mert nem szükséges a lencsét cserélni, vagy átfókuszálni közeli, közepes és nagylátszög beállítások között. A kamera támogatja a teljes elektrónikus B4 lencse vezérlést, így a felhasználok szabályozhatják a fókuszt, blendét és a zoomot a kamera vezérlőkkel, vagy távvezérelve az ATEM képkeverőről vagy az ATEM kamera kontrol panelről. További lehetőség, hogy a B4 lencsefoglalat cserélhető opcionálisan EF, F és PL foglalatokra is, így lehetőség nyílik mindenfajta olcsó, jó minőségű fényképezőgép lencséktől kezdve a masszív filmes lencsékig az objektívek használatára. Az URSA Broadcast jellemzője a magas minőségű 4K képérzékelő és az új bővített videó módozat, jobb dinamika tartománnyal és színhűséggel. A szenzort HD és UHD-ra tervezték, finom textúra és részletgazdagság jellemzi, pontos bőrtónussal, ragyogó színekkel és nagy átfogású dinamikatartománnyal. A kameráról érkező képeknek nem szükséges további színkorrekció, ez gyorsabbá teszi az editálást, ez kulcsfontosságú a felgyorsult közvetítői világban. A nagy felbontású szenzornak van egy hatalmas előnye, amikor HD-ben dolgozik a kamera, engedélyezett a sub, (al) pixel kép processzálás és a legmagasabb anti aliasing funkció is, ennek eredménye a még élesebb képek megjelenése. A kamera erős igénybevételre készült, hála a magnézium ötvözetből készült gépháznak, amely könnyű súly mellett gondoskodik a szilárd géptestről, valamint helyet biztosít a külső LCD státusz kijelzőnek is, amelyen a felvételi információkat ellenőrizhetjük, vagy éppen a felvételt nézhetjük vissza, így nem szükséges külön monitort felállítani a helyszínen. Elérhető még 12G  SDI, XLR audio, beépített sztereó mikrofon és sok más.

 

Blackmagic_URSA_Broadcast_Front.jpg

 

Plusz minden egyedi szabályzó a kamerán rendelkezik redundáns mentéssel, még a tápellátás is, így ha valami meghibásodna a helyszínen a kamera még használható. Az URSA Broadcast további jellemzője a természetes denzitású (ND) beépített szűrők IR kompenzációval a gyors fénymennyiség csökkentés érdekében. Az ¼, 1/16 és 1/64-es szűrőket speciálisan úgy tervezték, hogy találkozzanak a kamera színvilágával és szélesítsék a használati tartományt még különösen nehéz fényviszonyok között is. Ez azt jelenti, hogy az operatőrők a blende és zársebesség különböző kombinációit használhatják a mélységélesség eléréséhez, vagy a mozgás elmosásáshoz a különböző felvételi helyzetekben. AZ IR szűrők egyformán kompenzálják a távoli vörös és infra vörös hullámokat és kiküszöbölik az infravörös szennyeződéseket. Az ND szűrők valódi optikai szűrők pontos mechanikával, amely gyorsan mozgatja őket a kívánt helyre, ahova az ND filter tárcsát forgatták. A kamerát ellátták számos vezérlő gommbal, kapcsolóval, forgató tárcsával, melyek direkt elérést biztosítanak a legfontosabb kamera jellemzők állításához. A kezelőszervek elhelyezése logikai rend szerint történt, így könnyű rájuk emlékezni, az operatőr ránézés nélkül boldogul a kamerával, gyorsan végig pásztázza a menüt, miközben szemét a jeleneten tartja. A már említett státusz kijelző mutatja a fontos infókat ilyen a time code, a zársebesség, a lencse beállítások, akkumulátor töltöttsége, felvételi állapot és audio szintek. A kijelző jellemzője a a háttérvilágítás amely világított stúdióban vagy külsőben direkt napfényben is gondoskodik a kijelző láthatóságáról. Jellemző a kettős CFast 2.0 felvétel és a kettős SD/UHS-II kártya felvevő. Mindkét média szabvány, nem védett, olcsó és könnyen elérhető a legtöbb kamera vagy számítógép boltban. A felhasználó rögzíthet 10 bites broadcast minőségű DNxHD 220X, DNxHD 145 vagy ProRes fájlokat metaadatokkal, így könnyen integrálható az URSA Broadcast létező közvetítői környezetbe és munkafolyamatokba. Az eszköz rögzíthet még veszteségmentes 12 bites CinemaDNG RAW fájlokat magas igényű produkciókhoz és utómunkához. A mindkét médiához hozzárendelt dupla foglalat gondoskodik a redundáns és folyamatos felvételekről. Amikor az első kártya megtelt a felvétel automatikusan folytatódik a következő kártyára, a tele kártya cserélhető miközben a másik meghajtó dolgozik. Az összes csatlakozó szabványos, így nem kell speciális drág akábeleket megvásárolni.

 

Blackmagic_URSA_Broadcast_Left.jpg

 

A kamera jellemzője a több formátumos 12G  SDI csatlakozó videó kimenethez és visszatérő program bemenethez. A csatlakozók automatikus és gyorsan kapcsolnak az összes HD és Ultra HD formátumban 2160p60-ig egyetlen kábelen keresztül. További jellemző a HD-SDI monitor kimenet, a 2 LANC bemenet, szimmetrikus XLR audio fantomtáppal és timecode/referencia bemenet. A 12 pólusú Hirose csatlakozó gondoskodik az analóg és digitális broadcast lencse vezérlésről és tápellátásról SD, HD és Ultra HD lencsék esetében. Van még egy 4 tűs csatlakozó XLR 12V DC tápkimenet és HD-SDI monitor kimenet, ami használható Blackmagic keresővel vagy bármely más keresővel és monitorral. A Blackmagic Design teljes kamera tartozék készletet is gyárt az URSA Broadcasthoz. Ennek segítségével a felhasználó használhatja a Blackmagic URSA képkeresőt vagy a nagy 7 collos Blackmagic URSA Stúdió keresőt. Léteznek még mikrofon felfogatók, szabványos V-lock és Gold akkumulátor tányérok, opcionális lencse foglalatok és sok egyéb hasznos tartozék. Az összes új Blackmagic kamera optikai konverter, a Blackmagic Stúdió optikai konverter és az ATEM kamera kontrol panel lehetővé teszi, hogy a felhasználók komplett broadcast kamera láncot építsenek, amelynek kölsége 100 ezer dollárral kevesebb mint egy tradicionális kameralánc költsége. A száloptika konverter és az SMPTE üvegkábel biztosítja, hogy a kamerákat akár 2 km távolságra helyezzük el. Ez tartalmaz 1 Ultra HD kamera jelet, plusz 3 HD visszatérő jelet, közös élő kamera vezérlést többcsatornás interkommal és szabványos televíziós visszabeszélő fejegység csatlakozókat, minden egy kompakt IP video alapú kivitel, amely biztosítja a csatlakozást és vezérlést az élő produkciós képkeverő síkjáról.

 

 

 

https://www.blackmagicdesign.com/



Share |
top

A hozzászóláshoz kérjük jelentkezzen be, ha még nem regisztrált a regisztráció linken megteheti!

E-mail

Jelszó

Regisztráció | Elfelejtett jelszó

bottom
Impresszum
Betöltés: 0.097819 másodperc.